Assalamualaikum w.b.t…
@ BismiLLAH hir Rahman nir Rahim @

tokguru2Ya Allah.. Mengalir air mata saya mencari gambar Tok Guru Nik Aziz di internet..

Macam mana tidak mengalir.. Yang saya baca, Nik Aziz bapa kafir di akhbar Malaysia, bapa syaitan, mata duitan, malah ada gambar Nik Aziz yang di edit dimasukkan duit-duit di serban beliau. berimamkan DAP. Nik Aziz sesat. ada mufti kata hati Nik Aziz terlampau hitam. Berharta 10 Juta. Banyak lagi.. Banyak sangat.. Tak terkata saya di sini…

Dia yang menghafal banyak hadith2.. Dia yang tiap-tiap paginya menjadi imam subuh dan memberi tazkirah.. Makan makanan rakyat biasa-biasa.. Rumah beliau dekat tepi masjid dibuat dari kayu dan tangga dari simen, tiada batu marmar,mozaik atau hiasan yang mahal-mahal. Rumah beliau tidak berpagar tiada pengawal dan tiada orang gaji pun. Siapa-siapa boleh masuk kalau nak jumpa beliau.

Dia seorang yang warak dan zuhud. Sejak dulu, elaun rumah, elaun keraian, elaun buka puasa malah elaun hari raya pun tak pernah beliau ambil. Sehingga hujung nyawanya masih begitu, berusaha menegakkan Islam di bumi Kelantan. Tetapi dalam keadaan sakit, dalam keadaan sihat beliau terus dan terus.. Bagaimana anda boleh begitu berat sekali menjatuhkan fitnah kepadanya?

Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebah tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan (ingatlah) Allah mengetahui (segala perkara) sedang kamu tidak mengetahui (yang demikian). ( An-Nur : 19 )

Letakkan kami di jalan Mu yang lurus dan thabatkan kami di jalan Mu ya Allah s.w.t..

Admin: Makin ditekan…makin dihina..makin diburukkan..makin kita rasa Sayang kat dia..Betul tak ckp AbgMin?? . Nak jmpa dia..tengok dia… Tgk wajah org alim dpt beri pahala woo..jgn buat main2… Tengok jer pun dpt pahala… tapi tak tau lah jenis manusia apakah yang sanggup menghina mencerca dan ckp mcm2 kat Tok Guru…. ———————————————————————————————————————————
Note: Sila tekan LIKE pada Facebook CeritaKita.Coz yang berada diatas kanan blog ni tanda ke Supportan rakan2 dan dlm masa yang sama memberi semangat pada Admin utk terus menghidupkan pengsharingan ni 🙂 … Jika ada sebarang kekurangan sila berikan pendapat dan komen Anda di FB nanti yaaa… 

p/s: Segala komentar yang Anda berikan disini merupakan tanggungjawab diri Anda sendiri.. Harap Maklum… ———————————————————————————————————————————- Malaysia Web Hosting

Comments